Әдістемелік жұмыс бағыты

Автор: Кусмамбетова Б.К., ҚҒӘО əдіскері. Опубликовано в Мұрағат (2013 жылы)

Әдістемелік жұмыс бағытыӘдістемелік жұмыстың басты мақсаты – мектепке дейінгі ұйым педагогтары мен тәрбиешілеріне кәсіби шеберлігін көтеруге жағдай жасау болып табылады.

Осы мақсатқа жету үшін келесі мәселелер шешілді:

  • Мектепке дейінгі білімнің негізгі бағыттары туралы қажетті ақпаратпен педагогтарды қамтамасыз ету.
  • Педагогтардың кәсіби шеберлігін үздіксіз көтеру.
  • Педагогтарға оқыту-тәрбиелеу процесін көтеруге бағытталған білім беру бағдарламаларын шығаруға, өңдеуге және қолдануға әдістемелік көмек көрсету.
  • Білім беру процесіне жаңа педагогикалық технологияларды енгізу арқылы педагогтардың инновациялық іс-әрекетіне теориялық және практикалық дайындығын қалыптастыру.
  • Педагогтардың аттестация дайындығына көмек көрсету.
  • Педагогикалық жұмыс іс-тәжірибесін анықтау, енгізу және тарату.

ҚҒӘО мектепке дейінгі бөлімнің әдістемелік жұмысының бастамасында, педагогтардың педагогикалық шеберлігін арттыруда әдістемелік бірлестіктердің кәсіби педагогтары маңызды роль атқарды. Әдістемелік бірлестіктерді іс-тәжірибесі және еңбек өтілі мол, жоғары санатты педагогтар басқарып, қаланың барлық педагогтары әдістемелік бірлестіктердің құрамында орналасқан:

  • «Біз мектепке барамыз» – Имашева С.Е., № 7 МДГ;
  • «Зерек бала» – Садыкова К.Қ., № 12 МДҰ;
  • «СӨСҚ» – Бескровная Е.В. № 1 МДҰ;
  • «Шығармашылық саласы» – Аитова Л.З., № 33 МДБО;
  • «Инновациялық жұмыс» – Жолдыбаева Н.Қ., № 33 МДБО;
  • «Логопед» – Молдағалиева Г.К., № 41 МДҰ;
  • «Қазақ тіліне үйренеміз» – Умарова Ғ.Б., № 41 МДҰ;
  • «Жас әдіскер мектебі» – Үсенова А.Б., № 15 МДҰ.

Әдістемелік бірлестіктер тәрбиелеу процесін жетілдіру және педагогтардың кәсіби шеберлігін көтеру, шығармашылық бірлестіктерде денсаулық сақтау ортасын қалыптастыру, отбасымен бірлесіп әрекеттесу, жобалау іс-әрекетін ұйымдастыру, талаптар бірлігін шығару, оқыту-тәрбиелеу іс-әрекеті нәтижесін бағалау нормалары сұрақтарын шешті. Әдістемелік бірлестік жұмысын жоспарлау мен өткізуде шығармашылық қабілетін қолдана білген (Үсенова А.Б., Умарова Ғ.Б., Бескровная Е.В., Молдағалиева Г.К.) әдістемелік бірлестік жетекшілерінің іс-тәжірибесі ең қымбат болды. Әдістемелік бірлестік отырыстарында қарастырылған сұрақтар, өңделген және маңызды, өзекті, жан-жақты бола тұра, практикалық тұрғыны қамтыды.

Направления методической работы

Направления методической работыОсновной целью методической работы является создание условий для повышения уровня профессионального мастерства педагогов и воспитателей дошкольных организаций.

Для достижения данной цели решались следующие задачи:

  • Обеспечение педагогов необходимой информацией по основным направлениям развития дошкольного образования.
  • Обеспечение непрерывного роста профессионального мастерства педагогов.
  • Оказание методической помощи педагогам в разработке, апробации и реализации образовательных программ, способствующих повышению качества учебно-воспитательного процесса.
  • Формирование теоретической и практической готовности педагогов к инновационной деятельности через внедрение в образовательный процесс новых педагогических технологий.
  • Оказание помощи педагогам в подготовке к аттестации.
  • Выявление, обобщение и распространение опыта педагогической работы.

Важную роль в дошкольном отделе ГНМЦ занимают активизации методической работы, повышении педагогического мастерства педагогов играли профессиональные методические объединения педагогов. Все педагоги города являются членами методических объединений, руководят которыми педагоги высшей квалификационной категории, имеющие большой стаж и опыт педагогической работы:

  • «Біз мектепке барамыз» – Имашева С.Е., ДГ № 7;
  • «Зерек бала» – Садыкова К.К., ДО № 12;
  • «ЗОЖ» – Бескровная Е.В., ДО № 1;
  • «Область Творчество» – Аитова Л.З., ДОЦ № 33;
  • «Инновационная работа» – Жолдыбаева Н.К., ДОЦ №33;
  • «Логопед» – Молдагалиева Г.К., ДО № 41;
  • «Қазақ тіліне үйренеміз» – Умарова Г.Б., ДО № 41;
  • «Школа молодого методиста» – Усенова А.Б., ДО № 15.

Методические объединения решали вопросы, нацеленные на совершенствование воспитательного процесса и роста профессионализма педагогов, создание здоровье-сберегающей среды в творческих объединениях, взаимодействия с семьёй, организацию проектной деятельности, выработку единых критериев, норм в оценке результатов воспитательно-образовательной деятельности. Наиболее ценным стал опыт руководителей методических объединений (Усенова А.Б., Умарова Г.Б., Бескровная Е.В., Молдагалиева Г.К.) творчески подходившие к планированию и проведению МО. Вопросы, рассматриваемые на заседаниях МО, отличались достаточной степенью разработки и осмысления, актуальностью, разнообразием, носили практический характер.

Tags: балабақшалар Кусмамбетова Б.К.

Бізбен байланысыңыз

  • Директор: 219-074
  • Сенім телефоны: 212-377
  • Қабылдау: 214-702
  • Әдіскерлер: 215-741
  • Бухгалтерлік есеп: 214-702

Байланыс ақпараты

Городской научно-методический центр Актобе

  • Регион: Казахстан, Актобе
  • Улица: Алтынсарина, 2
  • Телефон: 8 (7132) 214-702
  • gnmc2012@mail.ru

Біз карталарда